Dauniškiečių sėkmė VGTU nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ 2018–2019 m. m. žiemos sesijoje

Vilniaus Gedimino technikos universiteto „Ateities inžinerijos“ ugdymo(si) platformos komanda, plėsdama savo veiklą, 2018 m. birželio mėnesį pasiūlė naujas neakivaizdines NVŠ programas Lietuvos mokyklų vyresniųjų klasių mokiniams, norintiems praktiškai susipažinti su šiuolaikinės inžinerijos, technologijų bei inovacijų vadybos principais ir įgauti pradinių praktinių įgūdžių šiose srityse: audiovizualinių (AV) medijų taikymas kuriant ir diegiant inovacijas, bepiločių orlaivių technologijos, biomedicinos inžinerija, dizaino technologijos ir inovacijos, išmanusis šiltnamis, liejimo technologijos detalių gamyboje, naujo pramonės gaminio kūrimas, šiuolaikinis automobilis, šiuolaikinės statybinės konstrukcijos ir saugos sistemos, žalioji energetika.
Programų dalyviams 2018–2019 m. buvo organizuotos trys sesijos, kurių bendra trukmė – 12 dienų po 8 val., tarp sesijų bendravimas nuotoliniu būdu - 48 val.

vgtu1
vgtu2
vgtu3
vgtu41
1/4 
start stop bwd fwd

Mūsų gimnazijos mokiniai pateko į dvi programas: „Audiovizualinių (AV) medijų taikymas kuriant ir diegiant inovacijas“ ir „Šiuolaikinis automobilis“. Karolina Aleknavičiūtė, IIc klasė, Airinga Golubevaitė, IIb klasė, AndrėTreinytė, IIa klasė, Kamilė Žegunytė, IIc klasė, dalyvavo programoje „Audiovizualinių (AV) medijų taikymas kuriant ir diegiant inovacijas“, kurios metu nagrinėjo foto, vaizdo ir garso medijų bei jų technologijų pagrindus. Šios programos gimnazijos komandai vadovavo mokytoja Asta Adiklienė. RemigijusDeveikis, IIIa klasė, Lukas Laurinavičius, IIIa klasė, Matas Kavaliauskas, IIIa klasė, Ernestas Maknys, IIb klasė, dalyvavo NVŠ programoje „Šiuolaikinis automobilis", kurios metu nagrinėjo automobilių inžinerinių sistemų, aerodinamikos, stabilumo ir savivaldžių automobilių valdymo pagrindus, konstravo automobilių modeliukus. Šiai gimnazijos vaikinų komandai vadovavo mokytoja Gražina Žalienė.
Vasario 25 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete vyko nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ (AI) 2018–2019 m. m. žiemos sesijos baigiamasis renginys. Renginio metu buvo paviešinti projekto rezultatai ir pristatyti ir įvertinti 50 neakivaizdinių programų komandinių projektinių darbų bei mokinių atlikti nuotoliniai projektiniai darbai. Mūsų gimnazistai kartu su mokytojomis Asta Adikliene ir Gražina Žaliene dalyvavo šiame renginyje, pristatė sukurtus darbus ir dalyvavo konkurse.
Visose sukurtų modeliukų testavimo varžybose parodęs geriausius rezultatus mūsų gimnazijos mokinių Remigijaus Deveikio, Luko Laurinavičiaus, Mato Kavaliausko ir Ernesto Maknio sukonstruotas automobilio modeliukas neakivaizdinės NVŠ programos „Šiuolaikinis automobilis“ konkurse laimėjo I vietą. Sveikiname ir linkime sėkmės!
Andrė. Vilniaus Gedimino technikos universiteto projekto „Ateities inžinerija“ moksleiviai buvo supažindinami, kaip svarbu visose inžinerijos srityse nuo audiovizualinių medijų, ateities automobilio kūrimo ar net iki žaliosios energetikos rasti būdų tobulėti ir savo atradimais dalintis su kitais.Dalyvaudama VGTU projekte supratau, kodėl taip svarbu audiovizualinės medijos, išmokau kurti verslo planą, gerai praleidau laiką naujų žmonių apsuptyje
Lukas. Šis projektas labai patiko. Gavau daug teorinių ir praktinių žinių apie automobilius, kurias perteikė puikūs ir draugiški VGTU dėstytojai. Išmokau taikyti ARDUINO priemones, projektuoti programa SOLIDWORKS. Pamačiau, kaip suprojektuotas modeliuko detales galima atspausdinti 3D spausdintuvu.Parsivežėme mūsų komandos sukonstruotą automobilio modeliuką, kurį galėsime toliau tobulinti.
Ernestas. Labai džiaugiuosi, kad dalyvavau šiame projekte. Jis buvo prasmingas, labai informatyvus. Sužinojau labai daug apie automobilius, jų gamybą. Patyriau daugybę įspūdžių. VGTU dėstytojų kolektyvas buvo labai draugiškas ir paslaugus. Mielai sugrįžčiau kitais metais!
Matas. Visų pirma, Vilnius labai patiko. Ypač atrastos naujos sostinės vietos ir laisvas laikas po užsiėmimų. Pats projektas buvo įdomus, nors ir teorijos buvo nemažai. Labai daug sužinojau apie autonominius automobilius ir visai norėčiau pabandyti realybėje sukurti. Ne tokius, kokius modeliukus patys kūrėme, o tikrus didelius prototipus. Visi praktiniai laboratoriniai užsiėmimai buvo irgi įdomūs. Galbūt iš jų daug žinių nepanaudosiu, tačiau buvo linksma patyrinėti. Norėčiau dar pasakyti, kad šis projektas mane paskatino labiau susidomėti inžinerija ir kažkiek padėjo apsispręsti apie savo karjeros planus.