Informacija apie 2014 m. brandos egzaminus Spausdinti

INFORMACIJA DĖL BAZINĖS MOKYKLOS IR EKSTERNŲ REGISTRAVIMOSI TVARKOS

Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2014 m. sausio 7 d. įsakymu Nr. AĮ-26 bazine 2014 m. brandos egzaminų sesijos mokykla Utenos rajone paskirta Utenos Adolfo Šapokos gimnazija (Paupio g.1, Utena). Gimnazija priims eksternų prašymus laikyti papildomus ar perlaikyti jau išlaikytus brandos egzaminus. Be to bazinė mokykla organizuos ir vykdys mokyklinių brandos egzaminų pakartotinę sesiją ir esant poreikiui nagrinės mokyklinius brandos egzaminus laikiusiųjų mokinių apeliacijas. Detalesnė informacija eksternams dėl brandos egzaminų laikymo mokykloje teikiama tel.(8 389) 61506 ir el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai .
Bazinėje mokykloje registruojami eksternai – tai asmenys, jau įgiję vidurinį išsilavinimą (turintys brandos atestatą, profesinės ar aukštesniosios mokyklos baigimo diplomą ), arba užsienio šalies mokyklos vidurinio ugdymo programos baigiamosios klasės mokinys, pageidaujantis laikyti brandos egzaminus. Prašymus ir asmenybę bei išsilavinimą patvirtinančius dokumentus eksternai Adolfo Šapokos gimnazijos direktoriui turėtų pateikti iki kovo 5 d. Iki nurodytos datos prašymus pateikę eksternai egzaminus laikys pagrindinėje brandos egzaminų sesijoje kartu su šių metų abiturientais paskirtuose brandos egzaminų centruose Utenoje. Pasibaigus prašymų teikimo laikui, t. y. nuo kovo 6 d. iki birželio 11 dienos, eksternas turi teisę teikti prašymą laikyti egzaminus pakartotinėje sesijoje, bet tuomet prašymą reikia adresuoti Kauno miesto bazinės mokyklos direktoriui (šiuo atveju egzaminai bus organizuojami ne Utenoje, bet tam tikslui paskirtoje Kauno bendrojo ugdymo mokykloje). Pateikęs prašymą, eksternas sumoka 50 Lt už kiekvieną pasirinktą dalyko brandos egzaminą. Šios lėšos negrąžinamos, gautas įmokas bazinė mokykla naudoja eksternų registravimo, brandos egzaminų organizavimo, vykdymo ir vertinimo išlaidoms apmokėti.
Kartu su prašymu bazinės mokyklos direktoriui eksternas privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą) arba vairuotojo pažymėjimą, vidurinį išsilavinimą liudijantį dokumentą (brandos atestatą, profesinės ar aukštesniosios mokyklos diplomą, jei vidurinis išsilavinimas įgytas Lietuvoje), kvitą, patvirtinantį pinigų įmoką už pasirinktus brandos egzaminus. Asmenys, kurie mokosi arba baigė mokslus užsienyje, turėtų pateikti studijų kokybės vertinimo centro pažymą dėl vidurinio išsilavinimo pripažinimo arba užsienio šalies mokyklos išduotą dokumentą, liudijantį, kad asmuo mokosi vidurinio ugdymo programos baigiamojoje klasėje.